tirsdag 2. september 2008

Første hektiske måned unnagjort.

Nå er første spennende og hektiske måned unnagjort. It's Learning har stått i første rekke. Mye tid er brukt på brukerstøtte til både kollegaer og elever. Det har vært tildeling av nye brukerkontoer, glemte brukerkontoer, rydding i dobbelkontoer osv. I tillegg har jeg kjørt introduksjonskurs for nye kollegaer.

Jeg har fått et veldig godt inntrykk av It's Learning etterhvert som jeg har satt meg mer inn i programmet. I løpet av høsten skal jeg oppgradere min kunnskap her med "superbrukerkurs" og "administratorkurs.

Har også jobbet en del med Lokus og NDLA.

Her er mye spennende å ta tak i! Det er virkelig artig å jobbe med IKT og skole. Jeg føler at vi er midt i en brytningstid hvor alle elever har pc og mulighetene/utfordringene står i kø.

Ingen kommentarer: